Google toplantısında tanıştığım bir r10 üyesine defalarca nickini sormuş fakat anlayamamıştım. Belkide sendin o aklımda kalmadı o nick gerçektende.Zor bir durum.
evet sizi hatırladım. ama o nickini anlamadığınız kişi ben değildim pek konuşmadık sizinle
Kusura bakma konuyu okuyamadım ama <konu dışı> Nickinin anlamını çok merak ettim ne anlama geliyor acaba </ konu dışı > ?
sadece ilk paragrafı oku orda yazıyor, yazsam yine o kadar tutar işte