Eline yüreğine sağlık bir solukta okudum. Gerçekten ilginç bir hikaye geçmiş başından.

Eskiden Kacak Olarka kullanırdım. Daha sonralari bir cok sistemde Bu üye ismi daha önce alınmiştir vs.. gibi sorunlar cıktı. Daha sonra KaCHaK olarak devam ettim. Bir süre sonra Son iki yıldır. Evrim Geçirdi nick KchK oldu okurken Ka Ce He Ka Gibi okundugunu dusunuyorum ama Telefonda Cogu arkadaşım Kick :d diye hitap edınce bende sasırdım Ve kick Olarak Kaldım :d ..