Eline yüreğine sağlık bir solukta okudum. Gerçekten ilginç bir hikaye geçmiş başından.
Eskiden
Kacak Olarka kullanırdım. Daha sonralari bir cok sistemde Bu üye ismi daha önce alınmiştir vs.. gibi sorunlar cıktı. Daha sonra
KaCHaK olarak devam ettim. Bir süre sonra Son iki yıldır. Evrim Geçirdi nick

KchK oldu

okurken Ka Ce He Ka Gibi okundugunu dusunuyorum ama Telefonda Cogu arkadaşım Kick :d diye hitap edınce bende sasırdım Ve kick Olarak Kaldım :d ..