Gerçekden çok güzel yazmışsın, yazın uzun gibi görüncese bir okuyuşta zevkle okudum.
kesinlikle

Kim karmaşık nickler türetmemiştir ki

Bende foruma üye olurken Sercan olarak kayıt olacaktım fakat klasik olarak "
bu isim daha önce başka bir kullanıcı tarafından seçilmiştir" lanet yazısıyla karşılaşınca ünlü harfleri atıp SrCn şekline getirdim