Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı ! - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı !
38
●
1.349
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı !
1
2
3
4
5
02-10-2009, 01:14:00
#37
ChaO
Üyeliği durduruldu
güzel bir yazı olmuş yetenek var sende
02-10-2009, 23:48:34
#38
Loophus
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Güzel anlatım olmuş.
Düşünüyorumda benim nickdede böyle bir problem yaşarmıyız? yaşamayız herhalde
yazılış; loophus
okunuş; lupus
anlamı ; yok :P
04-10-2009, 13:40:00
#39
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Tebrik ederim, çok güzel bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler