Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı !
38
●1.349
- 20-05-2009, 20:02:33Benim hikayeye benziyor bu biraz.
bende şampuan kutusu üzerinde yazıyordu oradan gördüm.Ayrıca sevdiğim bir şarkının ingilizce yazılışıydı ama hala Türkçesini almadım ve BÜYÜK~küçük yazdım diye pişmanlığını çekiyorum.
Şuanda Türkçesini (Terapi) başkası almış...
Şimdi bir etkinliğe katılsam therapy diyeceğim terapi anlıyacaklar
katılmamak en iyisi
- 01-10-2009, 20:02:56Üyeliği durdurulduqmer'i kumar olarak okuyanlar bile var ya neyse.
Şimdi bir etkinliğe katılsam therapy diyeceğim terapi anlıyacaklar
ama Forever -> Reality