• 20-05-2009, 02:26:16
    #28
    MeBeDe işte
  • 20-05-2009, 12:00:01
    #29
    Şahan 'ın bilmediğimiz bir videosu mu diye girdim arkadaşın nicki çıktı
  • 20-05-2009, 15:49:11
    #30
    FreeBoy Namı Diğer Özgür Çocuk
  • 20-05-2009, 17:30:59
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Eline Emeğine Sağlık Gerçekten Çok Güzel Olmuş..
  • 20-05-2009, 20:02:33
    #32
    Benim hikayeye benziyor bu biraz. bende şampuan kutusu üzerinde yazıyordu oradan gördüm.Ayrıca sevdiğim bir şarkının ingilizce yazılışıydı ama hala Türkçesini almadım ve BÜYÜK~küçük yazdım diye pişmanlığını çekiyorum. Şuanda Türkçesini (Terapi) başkası almış... Şimdi bir etkinliğe katılsam therapy diyeceğim terapi anlıyacaklar katılmamak en iyisi
  • 20-05-2009, 23:22:17
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzelmiş ama Forever -> Reality +rep
  • 20-05-2009, 23:54:41
    #34
    teknohaberci - yazıldığı gibi okunur,okunduğu gibi yazılır
  • 21-05-2009, 00:05:05
    #35
    Bende hep aynı dertten müzdarip oldum ve en sonunda lerze (Osmanlıcada & Arapçada Titreşim anlamına geliyor) ismini buldum ve domaini, nick hepsini aldım
  • 01-10-2009, 20:02:56
    #36
    Üyeliği durduruldu
    qmer'i kumar olarak okuyanlar bile var ya neyse.