Benim hikayeye benziyor bu biraz. bende şampuan kutusu üzerinde yazıyordu oradan gördüm.Ayrıca sevdiğim bir şarkının ingilizce yazılışıydı ama hala Türkçesini almadım ve BÜYÜK~küçük yazdım diye pişmanlığını çekiyorum. Şuanda Türkçesini (Terapi) başkası almış... Şimdi bir etkinliğe katılsam therapy diyeceğim terapi anlıyacaklar katılmamak en iyisi