Benim hikayeye benziyor bu biraz.

bende şampuan kutusu üzerinde yazıyordu oradan gördüm.Ayrıca sevdiğim bir şarkının ingilizce yazılışıydı ama hala Türkçesini almadım ve BÜYÜK~küçük yazdım diye pişmanlığını çekiyorum.

Şuanda Türkçesini (Terapi) başkası almış...

Şimdi bir etkinliğe katılsam
therapy diyeceğim
terapi anlıyacaklar

katılmamak en iyisi