Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı !
38
●1.349
- 14-05-2009, 21:00:42valla şimdi gordum ve sonuna kadar okudum.
cok güzel değişik birşey olmuş bence ve gercekci olmasıda tabi ayrı bir zevk veriyor.
bu arada benimde her foruma üye olurken ismim seçkin ve hep dolu oluyordu bende bir gün ne yapsam ne yapsam diye sechkine nickini türettim deniyerek ve yabancı ve tr sitelerinde hep boş oluyordu. tuttu oyle ve sechkine diye 3k ya yakın sitede üyeliğim vardır. bunu birgün okul arkadaşlarım öğrendi daha dogrusu bizde en yakın arkadasım gordu. ve mal arkadasım ne bilecek işte seçkine ye cevirdi bu ismi. seçkine de kız ismine benziyor diye okulda cevremde falan yayıldı da yayıldı kız arkadaşlarım falan takılmak için sonra hocalar. :S adımız bi ara seçkine ye cıktı. cok rahatsız oluyordum. ama yawaş yawaş düzeltmeye çalışıyorum şimdide. yani benimde bu kadar değişik olmasada küçük birşey geçti.
- 14-05-2009, 21:12:31Seninki kubilay diyemi yoksa kübilay diyemi okunuyo.kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2009, 21:27:09iki nokta eksik ama olsunkubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle