• 04-05-2009, 02:34:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten kalemin harika,duygularını çok iyi telafüs etmişsin.
  • 14-05-2009, 01:37:25
    #11
    aynen sınıfta bende birkaç kere sordum söylemeye çekindi bugunde nickini bir deftere yazıp gösterdi radmine konu hakkında pm at istediğin nickide sole uygunsa nickini değiştirsinler bukadar hüzünlenmene gerek yok
  • 14-05-2009, 04:46:25
    #12
    Gerçekden çok güzel yazmışsın, yazın uzun gibi görüncese bir okuyuşta zevkle okudum.
  • 14-05-2009, 13:30:13
    #13
    en temiz nick benim.
  • 14-05-2009, 16:33:09
    #14
    radmin mesaj atacak yakında, konu sahibi pm atsın nicki değiştirelim diye

    Güzel yazmışsınız
  • 14-05-2009, 21:00:42
    #15
    valla şimdi gordum ve sonuna kadar okudum. cok güzel değişik birşey olmuş bence ve gercekci olmasıda tabi ayrı bir zevk veriyor.

    bu arada benimde her foruma üye olurken ismim seçkin ve hep dolu oluyordu bende bir gün ne yapsam ne yapsam diye sechkine nickini türettim deniyerek ve yabancı ve tr sitelerinde hep boş oluyordu. tuttu oyle ve sechkine diye 3k ya yakın sitede üyeliğim vardır. bunu birgün okul arkadaşlarım öğrendi daha dogrusu bizde en yakın arkadasım gordu. ve mal arkadasım ne bilecek işte seçkine ye cevirdi bu ismi. seçkine de kız ismine benziyor diye okulda cevremde falan yayıldı da yayıldı kız arkadaşlarım falan takılmak için sonra hocalar. :S adımız bi ara seçkine ye cıktı. cok rahatsız oluyordum. ama yawaş yawaş düzeltmeye çalışıyorum şimdide. yani benimde bu kadar değişik olmasada küçük birşey geçti.
  • 14-05-2009, 21:12:31
    #16
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en temiz nick benim.
    Seninki kubilay diyemi yoksa kübilay diyemi okunuyo.
  • 14-05-2009, 21:25:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yok benmki dha temiz
  • 14-05-2009, 21:27:09
    #18
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en temiz nick benim.
    iki nokta eksik ama olsun