aynen sınıfta bende birkaç kere sordum söylemeye çekindi bugunde nickini bir deftere yazıp gösterdi radmine konu hakkında pm at istediğin nickide sole uygunsa nickini değiştirsinler bukadar hüzünlenmene gerek yok