R10.net kapatılıyor
35
●2.768
- 01-04-2021, 02:33:11Postda bişey yokki arkadaş şaka yapmak istemiş yorum yapan arkadaşlar fazla ciddi bence
- 01-04-2021, 02:36:56arkadaş kendini beğenmiş sanırım hakaretler falan yani ayıp şaka bu yaTRcowboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 02:44:17Üyeliği durdurulduHocam, TDKda bakın şaka ne olarak geçmekte, karşısındaki kimseyi kırmadan, incitmeden, eğlendirmek, güldürmek ereğiyle söylenen söz ya da yapılan hareket. Sizce bu cidden komik bir şey mi bana bunu cevaplarsanız sevinirim. 🙂yemlihakaraygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 02:52:23Kimin forumda olup, olmayacağına siz karar veremezsiniz. Hiçbir şey size insanlara hakaret hakkını da vermez.ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gülmemiş olabilirsiniz, hoşunuza da gitmemiş olabilir , konuyu kapatır başka yere bakarsınız..
Ayrca TDK'da trajikomik diye bir tanımlama da var.
hem acıklı hem de güldürücü özelliği olan (olay, durum).
- 01-04-2021, 02:54:12Dayı boş yapmışsınramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 02:54:21Saçma bulabilirsiniz ki bende saçma buluyorum konuyu.Ama bu adamı yerin dibine sokmayı gerektirmiyor, kendi çapında mizah yapmış işte.Ukala ukala yazıyorsunuz çok rahatsız olduysanız görmezden gelin.Yeni r10 kitle acayip oldu cidden facebook grubuna çevirdiniz forumu
- 01-04-2021, 03:07:31Hakket çok fazla boş yapılmış. Neye atar gider yapılmış neye sinirlenilmiş anlamadım. Sosyal hayatında insanlardan fırça yiyen bur da millete sallamış. Komik değil açıkçası başlığı görünce merak edipte açmadım. Sanırım R10 dan başka hiçbir mecrada para kazanamyan abiler sinri yapmış şakası bile komik değil hesabı. Zira bu ülkede bir çok şeyin şakası yapılmaz başlık sahibi reis bunu anlamış oldu.