Hakket çok fazla boş yapılmış. Neye atar gider yapılmış neye sinirlenilmiş anlamadım. Sosyal hayatında insanlardan fırça yiyen bur da millete sallamış. Komik değil açıkçası başlığı görünce merak edipte açmadım. Sanırım R10 dan başka hiçbir mecrada para kazanamyan abiler sinri yapmış şakası bile komik değil hesabı. Zira bu ülkede bir çok şeyin şakası yapılmaz başlık sahibi reis bunu anlamış oldu.