• 01-04-2021, 02:18:46
    #10
    kvp
    helpful
  • 01-04-2021, 02:18:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bende 1 nisan şakası yapmak istiyorum. IQ seviyesi yüksek arkadaşlar, taktik verin. Yakalayamıyorum sizi ...
  • 01-04-2021, 02:19:00
    #12
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeter lan yeter çocuk musunuz? Beyin yok mu sizde? En son sövdürteceksiniz kendinize hay 1 nisanınıza yeter kardeşim beyin yok mu sizde..
    Engelleyin geçin sizin gibi yüce bir insanın bizimle muhatap olmaması gerek
  • 01-04-2021, 02:19:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engelleyin geçin sizin gibi yüce bir insanın bizimle muhatap olmaması gerek
    Sizin gibi beyinsizlerin de bu forumda olmaması gerek!
  • 01-04-2021, 02:21:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @tamer5559; kimseye cevap verme, linç yersin. Millet çok doldu taştı. Konuyu editle git yat uyu. See u than
  • 01-04-2021, 02:22:36
    #15
    Yahu bari yaratıcı şakalar yapılsın da gülelim, Biri coşkun öldü, biri r10 kapandı, diğeri adsense vergi almayacak v.s.. Sabır...
  • 01-04-2021, 02:23:50
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 net'i bilmem de arkadaşın hesabı birazdan kapatılacak sanırım Geçmiş olsun ))
  • 01-04-2021, 02:24:31
    #17
    @Report;
  • 01-04-2021, 02:24:50
    #18
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi beyinsizlerin de bu forumda olmaması gerek!
    Haklıyken haksız konumuna düşersin yapma bence. Bu üslupla r10 da fazla yaşamazsın. Başka forumlara benzemez... Uyarayım dedim.