R10.net kapatılıyor
35
●2.768
- 01-04-2021, 02:27:06Tamam bu gün 1 Nisan şaka yapın, yapında doğru düzgün şakalar yapın ki gülelim. Gülelim diyorum, çıldıralım değil.
- 01-04-2021, 02:30:46@yilmazdursunliv; de 1 hafta ban yedi 1 ay ban yiyen bir arkadas daha varmış.
Bu tarz konuları affetmıyor yonetım, gecmıs olsun sımdıden hocam. - 01-04-2021, 02:30:59Üyeliği durdurulduBen üslubumu biliyorum merak etmeyiniz, bunun gibi kişilerle böyle konuşmak gerekli hocam.TRcowboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 02:32:34Tamam sıkıcı vs olabilir de şu söverim ederim diyenler kimsiniz yahu siz kime sövüyorsunuz?
