• 01-04-2021, 02:25:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    diğer eleman 7 gün yedi, bu arkadaş için 14 gün talep ediyorum ^^
  • 01-04-2021, 02:25:34
    #20
    @Report;
  • 01-04-2021, 02:26:31
    #21
    Hadi madem artık sen kalk ozaman sana müsade ☺
  • 01-04-2021, 02:27:06
    #22
    Tamam bu gün 1 Nisan şaka yapın, yapında doğru düzgün şakalar yapın ki gülelim. Gülelim diyorum, çıldıralım değil.
  • 01-04-2021, 02:28:16
    #23
    Oldu o zaman iyi geceler
  • 01-04-2021, 02:30:46
    #24
    @yilmazdursunliv; de 1 hafta ban yedi 1 ay ban yiyen bir arkadas daha varmış.
    Bu tarz konuları affetmıyor yonetım, gecmıs olsun sımdıden hocam.
  • 01-04-2021, 02:30:51
    #25
    @Report;
  • 01-04-2021, 02:30:59
    #26
    Üyeliği durduruldu
    TRcowboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklıyken haksız konumuna düşersin yapma bence. Bu üslupla r10 da fazla yaşamazsın. Başka forumlara benzemez... Uyarayım dedim.
    Ben üslubumu biliyorum merak etmeyiniz, bunun gibi kişilerle böyle konuşmak gerekli hocam.
  • 01-04-2021, 02:32:34
    #27
    Tamam sıkıcı vs olabilir de şu söverim ederim diyenler kimsiniz yahu siz kime sövüyorsunuz?