TRcowboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklıyken haksız konumuna düşersin yapma bence. Bu üslupla r10 da fazla yaşamazsın. Başka forumlara benzemez... Uyarayım dedim.
Ben üslubumu biliyorum merak etmeyiniz, bunun gibi kişilerle böyle konuşmak gerekli hocam.