ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi beyinsizlerin de bu forumda olmaması gerek!
Haklıyken haksız konumuna düşersin yapma bence. Bu üslupla r10 da fazla yaşamazsın. Başka forumlara benzemez... Uyarayım dedim.