yemlihakaraygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş kendini beğenmiş sanırım hakaretler falan yani ayıp şaka bu ya
Hocam, TDK’da bakın şaka ne olarak geçmekte, karşısındaki kimseyi kırmadan, incitmeden, eğlendirmek, güldürmek ereğiyle söylenen söz ya da yapılan hareket. Sizce bu cidden komik bir şey mi bana bunu cevaplarsanız sevinirim. 🙂