Konu
R10.net kapatılıyor
01-04-2021, 02:36:56
#29
yemlihakaraygt
TRcowboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haklıyken haksız konumuna düşersin yapma bence. Bu üslupla r10 da fazla yaşamazsın. Başka forumlara benzemez... Uyarayım dedim.
arkadaş kendini beğenmiş sanırım hakaretler falan yani ayıp şaka bu ya