TRcowboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklıyken haksız konumuna düşersin yapma bence. Bu üslupla r10 da fazla yaşamazsın. Başka forumlara benzemez... Uyarayım dedim.
arkadaş kendini beğenmiş sanırım hakaretler falan yani ayıp şaka bu ya