ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, TDK’da bakın şaka ne olarak geçmekte, karşısındaki kimseyi kırmadan, incitmeden, eğlendirmek, güldürmek ereğiyle söylenen söz ya da yapılan hareket. Sizce bu cidden komik bir şey mi bana bunu cevaplarsanız sevinirim. 🙂
Kimin forumda olup, olmayacağına siz karar veremezsiniz. Hiçbir şey size insanlara hakaret hakkını da vermez.
Gülmemiş olabilirsiniz, hoşunuza da gitmemiş olabilir , konuyu kapatır başka yere bakarsınız..
Ayrca TDK'da trajikomik diye bir tanımlama da var.
hem acıklı hem de güldürücü özelliği olan (olay, durum).