Hocam, TDKda bakın şaka ne olarak geçmekte, karşısındaki kimseyi kırmadan, incitmeden, eğlendirmek, güldürmek ereğiyle söylenen söz ya da yapılan hareket. Sizce bu cidden komik bir şey mi bana bunu cevaplarsanız sevinirim. 🙂
Kimin forumda olup, olmayacağına siz karar veremezsiniz. Hiçbir şey size insanlara hakaret hakkını da vermez.
Gülmemiş olabilirsiniz, hoşunuza da gitmemiş olabilir , konuyu kapatır başka yere bakarsınız..
Ayrca TDK'da trajikomik diye bir tanımlama da var.
hem acıklı hem de güldürücü özelliği olan (olay, durum).