Saçma bulabilirsiniz ki bende saçma buluyorum konuyu.Ama bu adamı yerin dibine sokmayı gerektirmiyor, kendi çapında mizah yapmış işte.Ukala ukala yazıyorsunuz çok rahatsız olduysanız görmezden gelin.Yeni r10 kitle acayip oldu cidden facebook grubuna çevirdiniz forumu