Anket Sizin Tercihiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Sizin Tercihiniz?
Windows
%36,84 (28 Oy)
Mac OS X
%43,42 (33 Oy)
Linux
%19,74 (15 Oy)
Diger
%0 (0 Oy)
  • 21-08-2015, 23:57:06
    #10
    Linux alayına gider ama tercihimi Windows dan yana yapıyorum
  • 22-08-2015, 00:04:33
    #11
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    mac os x windowsu gecmis durumda..
  • 22-08-2015, 00:34:12
    #12
    Win 7 ve Lin Ubuntu

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:12 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:00 --

    ilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yosemite stabil degil os x de bildigim kadariyla mavericks daha cok tercih ediliyor
    Yosemite 1 ay kullanabildim sonra mac'i bazı sıkıntılarımdan satmak zorunda kalmıştım

    Stüdyoda mavericks kullanıyordum 2 sinde de bana göre performans anlamında fark yoktu. (müzik mix mastering için)
  • 22-08-2015, 00:59:01
    #13
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Win 7 ve Lin Ubuntu

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:12 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:00 --



    Yosemite 1 ay kullanabildim sonra mac'i bazı sıkıntılarımdan satmak zorunda kalmıştım

    Stüdyoda mavericks kullanıyordum 2 sinde de bana göre performans anlamında fark yoktu. (müzik mix mastering için)
    yosemite betadan cikmis

    OS X 10.11 El Capitan sürümü gelistiriliyor 10.11 beta surumunde. yosemite ilk ciktigi zamanlarda betaykan nadirde olsa hatalari vardi
  • 22-08-2015, 02:53:33
    #14
    Kurumsal PLUS
    Yosemite gayet güzel ve stabil, yani en azından bir sorun yaşamadım. Homebrew de kurunca zaten linux gereksinimi kalmıyor. Güzel görsellik ve güçlü altyapıyla Windows'u oyun hariç her konuda sollar.
  • 22-08-2015, 03:32:28
    #15
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yosemite gayet güzel ve stabil, yani en azından bir sorun yaşamadım. Homebrew de kurunca zaten linux gereksinimi kalmıyor. Güzel görsellik ve güçlü altyapıyla Windows'u oyun hariç her konuda sollar.
    sanal makinaya kurdum bende gayet stabil çalışıyor ilk çıktığı hali gibi değil
  • 23-08-2015, 13:14:13
    #16
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    windows ile mac esit gidiyor
  • 23-08-2015, 13:18:13
    #17
    herşeyi kısıtlayan bir sistemin neyini seviyosunuz en iyisi Windows
  • 23-08-2015, 14:19:43
    #18
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşeyi kısıtlayan bir sistemin neyini seviyosunuz en iyisi Windows
    windows 1 sayi mac'i gecti