Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz?
49
●
1.916
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz?
1
2
3
4
5
6
Anket
Sizin Tercihiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
76
Sizin Tercihiniz?
Windows
%36,84 (
28
Oy)
Mac OS X
%43,42 (
33
Oy)
Linux
%19,74 (
15
Oy)
Diger
%0 (0 Oy)
20-08-2015, 02:07:57
#1
ilk
Üyeliği durduruldu
Sizin favori isletim sisteminiz nedir?
21-08-2015, 15:57:08
#2
Greis
Üyeliği durduruldu
Windows çocukluktan beri alıştık artık
Sent from my iPhone using Tapatalk
21-08-2015, 15:59:34
#3
truser
3ude tercihim
LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
21-08-2015, 17:08:08
#4
ilk
Üyeliği durduruldu
windows ile mac esit gidiyor :
21-08-2015, 18:05:50
#5
Mhmt_Clskn
mac hiç kullanmadım çok merak ediyorum.
21-08-2015, 18:28:39
#6
Hypersoft
Üyeliği durduruldu
Tabii ki OS X
21-08-2015, 18:58:56
#7
ilk
Üyeliği durduruldu
CeLp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabii ki OS X
yosemite stabil degil os x de bildigim kadariyla mavericks daha cok tercih ediliyor
21-08-2015, 19:22:08
#8
Hypersoft
Üyeliği durduruldu
ilk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yosemite stabil degil os x de bildigim kadariyla mavericks daha cok tercih ediliyor
valla hocam yosemite kullanıyodum. Hiç bir sorun yaşamadım.
21-08-2015, 19:22:09
#9
musevvid
Linux kullanmadım. Diğer ikisi arasında Mac OS X bence.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler