Anket Sizin Tercihiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Sizin Tercihiniz?
Windows
%36,84 (28 Oy)
Mac OS X
%43,42 (33 Oy)
Linux
%19,74 (15 Oy)
Diger
%0 (0 Oy)
  • 20-08-2015, 02:07:57
    #1
    ilk
    Üyeliği durduruldu


    Sizin favori isletim sisteminiz nedir?
  • 21-08-2015, 15:57:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Windows çocukluktan beri alıştık artık


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 21-08-2015, 15:59:34
    #3
    3ude tercihim

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-08-2015, 17:08:08
    #4
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    windows ile mac esit gidiyor :
  • 21-08-2015, 18:05:50
    #5
    mac hiç kullanmadım çok merak ediyorum.
  • 21-08-2015, 18:28:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tabii ki OS X
  • 21-08-2015, 18:58:56
    #7
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    CeLp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki OS X
    yosemite stabil degil os x de bildigim kadariyla mavericks daha cok tercih ediliyor
  • 21-08-2015, 19:22:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yosemite stabil degil os x de bildigim kadariyla mavericks daha cok tercih ediliyor
    valla hocam yosemite kullanıyodum. Hiç bir sorun yaşamadım.
  • 21-08-2015, 19:22:09
    #9
    Linux kullanmadım. Diğer ikisi arasında Mac OS X bence.