Sorun yanlış. Mac OS zaten linux tabanlıdır, Windows Ubuntu Mac OS şeklinde sorsaydın anlardım ama linux Mac Os diye sorarsan sorun yanlış olur. Yani kullandığın Mac OS aslında zaten Linux.
dos,linux seklinde siniflama degil dostum. os x linux tabanli evet.
Windows Ubuntu Mac OS demissin
debian, fedora, centos, red.. bunların hepsi linux tabanlı maci bunların yanına koymanın anlamı yok.
linuxlarda ayrılıyor iç sınıflara detaya girmenin anlamı yok. en iyi şekilde sınıflandırdım
fakat mac bi window kadar eski bi sistem. ve os serisinden os x halini almistir. 18 yıllık yazılım
Eleştirin için yinede teşekkür ederim.