Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz?
49
●
1.916
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz?
1
2
3
4
5
6
Anket
Sizin Tercihiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
76
Sizin Tercihiniz?
Windows
%36,84 (
28
Oy)
Mac OS X
%43,42 (
33
Oy)
Linux
%19,74 (
15
Oy)
Diger
%0 (0 Oy)
18-09-2015, 14:50:19
#46
ilk
Üyeliği durduruldu
mac os x zirveyi koruyor
18-09-2015, 14:57:07
#47
Emikron
Üyeliği durduruldu
Yosemite candır
18-09-2015, 18:19:59
#48
Dirk
Üyeliği durduruldu
mac kullanamadık ki hiç windows dicez mecbur
18-09-2015, 22:19:07
#49
Alonso
Üyeliği durduruldu
OS X = Candır
23-09-2015, 15:39:59
#50
aTKn94
Konuyu horlatalım
Mac alacak param yok
Mecbur Windows
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler