Anket Sizin Tercihiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Sizin Tercihiniz?
Windows
%36,84 (28 Oy)
Mac OS X
%43,42 (33 Oy)
Linux
%19,74 (15 Oy)
Diger
%0 (0 Oy)
  • 26-08-2015, 21:50:34
    #37
    Masaüstü için Linux Mint veya Debian (MATE), Dizüstü için ise Windows 10
  • 31-08-2015, 21:18:49
    #38
    Kalbim hep Mac os dan yana ama nedense Windows işletim sistemini de bırakamıyorum


    Powered by Elit SEO
  • 31-08-2015, 22:05:26
    #39
    Tabi ki OS X.
  • 03-09-2015, 04:43:12
    #40
    Osx


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 03-09-2015, 05:08:37
    #41
    Windows
  • 06-09-2015, 00:40:38
    #42
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    mac farki atmis arkadaslar
  • 06-09-2015, 10:21:27
    #43
    Osx iyidir ama aliskanliklar icin windows biz her ikisinide kullanmak zorunda kaliyoruz ozellikle klavyede sorun oluyor birine alisiyon digerine gecince kafan karisiyor.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:21:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:19:59 --

    CeLp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam yosemite kullanıyodum. Hiç bir sorun yaşamadım.
    Xcode kullanirsan anlarsin surekli guncelleme cikariyorlar cokuyor hata veriyor vs vs.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-09-2015, 12:00:30
    #44
    Üyeliği durduruldu
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osx iyidir ama aliskanliklar icin windows biz her ikisinide kullanmak zorunda kaliyoruz ozellikle klavyede sorun oluyor birine alisiyon digerine gecince kafan karisiyor.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:21:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:19:59 --



    Xcode kullanirsan anlarsin surekli guncelleme cikariyorlar cokuyor hata veriyor vs vs.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Kullandım sürekli güncelleme geliyordu yapıyordu otomatik zaten ama sorun yaşamadım.
  • 13-09-2015, 00:37:56
    #45
    mac kullanmak istiyorum ama şuan win