Osx iyidir ama aliskanliklar icin windows biz her ikisinide kullanmak zorunda kaliyoruz ozellikle klavyede sorun oluyor birine alisiyon digerine gecince kafan karisiyor.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:21:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:19:59 --
valla hocam yosemite kullanıyodum. Hiç bir sorun yaşamadım.
Xcode kullanirsan anlarsin surekli guncelleme cikariyorlar

cokuyor hata veriyor vs vs.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi