HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osx iyidir ama aliskanliklar icin windows biz her ikisinide kullanmak zorunda kaliyoruz ozellikle klavyede sorun oluyor birine alisiyon digerine gecince kafan karisiyor.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:21:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:19:59 --



Xcode kullanirsan anlarsin surekli guncelleme cikariyorlar cokuyor hata veriyor vs vs.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kullandım sürekli güncelleme geliyordu yapıyordu otomatik zaten ama sorun yaşamadım.