Yosemite gayet güzel ve stabil, yani en azından bir sorun yaşamadım. Homebrew de kurunca zaten linux gereksinimi kalmıyor. Güzel görsellik ve güçlü altyapıyla Windows'u oyun hariç her konuda sollar.