Konu
Windows, Mac OS X, Linux | Sizin Tercihiniz?
22-08-2015, 02:53:33
#14
Bartuc
Kurumsal PLUS
Yosemite gayet güzel ve stabil, yani en azından bir sorun yaşamadım. Homebrew de kurunca zaten linux gereksinimi kalmıyor. Güzel görsellik ve güçlü altyapıyla Windows'u oyun hariç her konuda sollar.