Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yosemite gayet güzel ve stabil, yani en azından bir sorun yaşamadım. Homebrew de kurunca zaten linux gereksinimi kalmıyor. Güzel görsellik ve güçlü altyapıyla Windows'u oyun hariç her konuda sollar.
sanal makinaya kurdum bende gayet stabil çalışıyor ilk çıktığı hali gibi değil