MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Win 7 ve Lin Ubuntu

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:12 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:00 --



Yosemite 1 ay kullanabildim sonra mac'i bazı sıkıntılarımdan satmak zorunda kalmıştım

Stüdyoda mavericks kullanıyordum 2 sinde de bana göre performans anlamında fark yoktu. (müzik mix mastering için)
yosemite betadan cikmis

OS X 10.11 El Capitan sürümü gelistiriliyor 10.11 beta surumunde. yosemite ilk ciktigi zamanlarda betaykan nadirde olsa hatalari vardi