• 28-04-2021, 14:03:38
    #46
    Bu şekilde karalamalı başlıklar ne kadar üzücü ilk defa bir milli coin globale açıldı, yakında bitrexte hatta ben en kötü cuma bekliyorum.
    Alt yapıda sıkıntılar var bunu kendileride biliyorlar bence demo yapıyorlar kendileri çalışanları 2 katına çıkardıkları için, heran güncelleme gelebilir.
    Ben bitciye güveniyorum projeleri sağlam thodexe benzetilmesi hatta yakınına yakıştırılması üzücü, sonuna kadar bitci diyorum...
    Dip not: Thodex borsa sitesi bitci dediğin blackcoin token bile, değil lütfen karalama yapmayın.
  • 28-04-2021, 14:26:45
    #47
    Bitci yatırımım vardı, 25K para çekmiştim. Resmi bir borsayı böyle kötülüyorsanız yürek yemişsiniz demektir. Umarım dava açarlar.
    Edit: Konu linkiyle birlikte bildiriyorum gerisini onlar halleder sanırım.
  • 28-04-2021, 14:30:51
    #48
    an itibariyle fiyatlar güncellenmiş. cüzdanıda açarlarsa sorun kalmayacaktır.
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitci yatırımım vardı, 25K para çekmiştim. Resmi bir borsayı böyle kötülüyorsanız yürek yemişsiniz demektir. Umarım dava açarlar.
    Edit: Konu linkiyle birlikte bildiriyorum gerisini onlar halleder sanırım.
  • 28-04-2021, 14:42:06
    #49
    skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    delil mi arıyorsun sayfasına girip bakabilirsin. xrp btt fıyatlarına bak. sonra cuzdana gır. sonra coinmarketcap dan fıyata göre sıralama yaptır. aldıgın coini baska cüzdana transfer etmek iste bakalım izin veriyor mu? yıpratıcı karalayıcı diyorsun da binlerce insan mağdur olduğunda sen mi çıkarıp vereceksin paralarını? dayanak istiyorsan açıp firmaya sorsana. neden fiyatlarınız düşük ve neden aldığım coin i başka yere transfer edemiyorum. bu senin hakkın değil mi? Neden sorgulamıyorsun? Belki aynı şey thodex te yapılsaydı insanlar mağdur olmazdı? İnsanlar canını veriyor parası gitti diye? Sen hala neyin kafasındasın. İşini düzgün yaptıda biz mi çamur attık? Masak ve cimer bir incelesin sonra bakalım kim haklı görürüz.
    Dostum anladığım kadarıyla borsalar hakkında bilgi sahibi değilsin, thodex'in 2 milyar dolar para kaçırdığını filan düşünenlerden misin? Peki sana şunu sorayım etrafında kaç tane thodex mağduru var? Thodex konusunu medya öyle bir hale getirdi ki, bilmeyen insanlarda sanıyor ki gerçekten o kadarlık bir mağduriyet var. Thodex'in durumu çok farklı bir olay. Detayları yakında gün yüzüne çıktığında bahsedilen paranın 10'de 1'i bile olmadığını göreceksin.

    Senin borsalar hakkında bilgi sahibi olmadığını kurduğun cümlelerden çok rahat anlıyorum. Bu borsada fiyatların alıcı ve satıcı arasında oluştuğunun ispatı olan bir durum karşısında diyorsun ki fiyatlar neden aşağıda? Neden aşağıda olabilir sence? Elinde coin/token bulunduran adamlar cüzdan kapalı olduğu için nakite dönmek istiyor, alıcılar ise cüzdan kapalı olduğu için diyor ki ben risk alıyorum fiyatı aşağıdan almak isterim ve fiyatlar serbest piyasa sebebiyle aşağıda kalıyor. Sen istiyorsun ki borsa gelsin fiyatı manuel manipüle etsin. Cüzdanlar kapalı olmasına rağmen fiyatlar aynı seviyede olsaydı işte o zaman bir şeyler demeye hakkın olurdu bende seni savunurdum. O borsada Alan kişide, Satan kişide cüzdanın kapalı olduğunu transfere açık olmadığını biliyor.

    Ayrıca bu başlıkla ve içerikle ilgili suç işlediğinin farkında değilsin. Mesajında bahsettiğin gibi bir düşüncen varsa Cimer'e yazabilirsin, gerekli mercilere şikayete edebilirsin. Ama böyle orada da böyle oldu gibi cümleler kurarak tüzel bir kurumu kim olursa olsun karalayamazsın. Umarım hızlıca hukuksal olarak bilgi edinirsin ve bu yanlışından dönersin.
  • 28-04-2021, 14:50:12
    #50
    şu bitcoinden bi benmi anlamıyorum acaba
  • 28-04-2021, 14:50:45
    #51
    senın dedıgının gecerlı olabılmesı ıcın satısıda durdurması gerekmezmi? fiyat dusukken alan ınsanlar cuzdan acıldıgında o adettekı coin i borsa karşılayabiliyorsa sorun yoktur zaten. Thodex bu yuzden batmıstı. Fiyatı belirleyen arz talep meselesidir. Fiyatın oluşması konusunda senın kadar bılgı sahıbıyım belkı senden fazla. 10 gün boyunca cüzdanı kapatırsan insanlar karda zararda edebilir. Bu onun kendi tercihidir. Ama sen firma olarak buna müdahale etmen dogru değildir.

    ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum anladığım kadarıyla borsalar hakkında bilgi sahibi değilsin, thodex'in 2 milyar dolar para kaçırdığını filan düşünenlerden misin? Peki sana şunu sorayım etrafında kaç tane thodex mağduru var? Thodex konusunu medya öyle bir hale getirdi ki, bilmeyen insanlarda sanıyor ki gerçekten o kadarlık bir mağduriyet var. Thodex'in durumu çok farklı bir olay. Detayları yakında gün yüzüne çıktığında bahsedilen paranın 10'de 1'i bile olmadığını göreceksin.

    Senin borsalar hakkında bilgi sahibi olmadığını kurduğun cümlelerden çok rahat anlıyorum. Bu borsada fiyatların alıcı ve satıcı arasında oluştuğunun ispatı olan bir durum karşısında diyorsun ki fiyatlar neden aşağıda? Neden aşağıda olabilir sence? Elinde coin/token bulunduran adamlar cüzdan kapalı olduğu için nakite dönmek istiyor, alıcılar ise cüzdan kapalı olduğu için diyor ki ben risk alıyorum fiyatı aşağıdan almak isterim ve fiyatlar serbest piyasa sebebiyle aşağıda kalıyor. Sen istiyorsun ki borsa gelsin fiyatı manuel manipüle etsin. Cüzdanlar kapalı olmasına rağmen fiyatlar aynı seviyede olsaydı işte o zaman bir şeyler demeye hakkın olurdu bende seni savunurdum. O borsada Alan kişide, Satan kişide cüzdanın kapalı olduğunu transfere açık olmadığını biliyor.

    Ayrıca bu başlıkla ve içerikle ilgili suç işlediğinin farkında değilsin. Mesajında bahsettiğin gibi bir düşüncen varsa Cimer'e yazabilirsin, gerekli mercilere şikayete edebilirsin. Ama böyle orada da böyle oldu gibi cümleler kurarak tüzel bir kurumu kim olursa olsun karalayamazsın. Umarım biran hukuksal olarak bilgi edinirsin ve bu yanlışından dönersin.
  • 28-04-2021, 15:01:22
    #52
    skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senın dedıgının gecerlı olabılmesı ıcın satısıda durdurması gerekmezmi? fiyat dusukken alan ınsanlar cuzdan acıldıgında o adettekı coin i borsa karşılayabiliyorsa sorun yoktur zaten. Thodex bu yuzden batmıstı. Fiyatı belirleyen arz talep meselesidir. Fiyatın oluşması konusunda senın kadar bılgı sahıbıyım belkı senden fazla. 10 gün boyunca cüzdanı kapatırsan insanlar karda zararda edebilir. Bu onun kendi tercihidir. Ama sen firma olarak buna müdahale etmen dogru değildir.
    Borsa içeriye mal koymaz, satıcı değildir. Sadece aracıdır. Kendi aldığı coini yada suni yarattığı miktarı satmaya çalışan borsalar, nede olsa düşer açığımızı kapatırız dedikleri için battı. Senin bu tür iddialarda bulunabilmen için Bitci'nin aracılık yaptığını değilde piyasayı manipüle ettiğini ispatlaman gerekir. Varsayımlar üzerine bir yerin batabileceğini konuşmak hukuksal olarak başını ağrıtır. Çünkü varsayım üzerine konuşursak her yer batabilir.
  • 28-04-2021, 15:21:39
    #53
    aynı şeyi konusuyoruz aslında. aracılık eder fiyatları manüpüle edemez. fiyatları alıcı satıcı belirler. ama alım satımı açık bırakırsan ve insanlar düşük fiyatan alırsa ve cüzdan acıldıgında sorun olur.

    ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa içeriye mal koymaz, satıcı değildir. Sadece aracıdır. Kendi aldığı coini yada suni yarattığı miktarı satmaya çalışan borsalar, nede olsa düşer açığımızı kapatırız dedikleri için battı. Senin bu tür iddialarda bulunabilmen için Bitci'nin aracılık yaptığını değilde piyasayı manipüle ettiğini ispatlaman gerekir. Varsayımlar üzerine bir yerin batabileceğini konuşmak hukuksal olarak başını ağrıtır. Çünkü varsayım üzerine konuşursak her yer batabilir.
  • 28-04-2021, 15:36:45
    #54
    skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şeyi konusuyoruz aslında. aracılık eder fiyatları manüpüle edemez. fiyatları alıcı satıcı belirler. ama alım satımı açık bırakırsan ve insanlar düşük fiyatan alırsa ve cüzdan acıldıgında sorun olur.
    Neden sorun olsun? Sen satanın borsa olduğunu mu sanıyorsun? Satanlar hali hazırda elinde BTT bulunan kişiler. Senin elinde BTT var diyelim ama cüzdandan başka cüzdana gönderim yapamıyorsun. Bu durumda bulunduğun alanda al/sat yapabiliyorsun. Elinde BTT bulunan adam isterse 1 kuruştan satar, isterse 10 liradan. Alıcısı varsa sen adama neden aşağıdan sattın diyemezsin.
    Cüzdanların gönderimi açıldığında da zaten hali hazırda içerideki BTT sayısı aynı olur, çünkü borsa içi el değiştiriyor. Cüzdanlar arası değil.