aynı şeyi konusuyoruz aslında. aracılık eder fiyatları manüpüle edemez. fiyatları alıcı satıcı belirler. ama alım satımı açık bırakırsan ve insanlar düşük fiyatan alırsa ve cüzdan acıldıgında sorun olur.

ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsa içeriye mal koymaz, satıcı değildir. Sadece aracıdır. Kendi aldığı coini yada suni yarattığı miktarı satmaya çalışan borsalar, nede olsa düşer açığımızı kapatırız dedikleri için battı. Senin bu tür iddialarda bulunabilmen için Bitci'nin aracılık yaptığını değilde piyasayı manipüle ettiğini ispatlaman gerekir. Varsayımlar üzerine bir yerin batabileceğini konuşmak hukuksal olarak başını ağrıtır. Çünkü varsayım üzerine konuşursak her yer batabilir.