• 27-04-2021, 18:25:34
    #19
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vizyon meselesi bir yerde. Formula 1 i takip etmiyorsan bence bu konu hakkında yorum yapma.
    Formula 1 in ne kadar büyük bir pazar olduğundan haberin yok belli ki.
    Ayrıca ben d.o.land.ırmaz diye bir kelime kullanmadım. Eğer yaparsa thodexi kaça katlar dedim.
    Sen ya okumayı bilmiyorsun ya da canın sıkıldı çatacak adam arıyorsun fakat o kişi ben değilim. Kendine aynı seviye de birini bulman lazım.
    İyi forumlar.
    Laf anlatmanın alemi yok hocam , isteyen istediğini kullansin , kullanmayıp yorum yapanlar ayri , hayatında borsada işlem yapmamış neyin ne olduğunu bilmeyen kişilere ne anlatacaksin ki , bitcinin sahibi çağdaş holding kim olduklarına internetten bakabilirsiniz , aman diyim ters şeyler yazmayın canınız yanar , yakarlar..
  • 27-04-2021, 19:19:58
    #20
    Sistemlerini düzeltirlerse tekrar gireriz, beni de işgillendirdi.
  • 27-04-2021, 19:27:56
    #21
    yav cüzdanlar 2 aydır vardı 1.5 haftadır yok sadece. sanki hiç yoktu da amma korkutuyosunuz milleti . şimdi ben korksam ve satsam, seneye 10 tl olursa bitci sağlam söverim hepinize
    neyin tedbirini alalım 24 saat pc başında mı bekleyelim mesela napalım? yatırım yaptık artmasını bekliyoruz. kardan pay mı alalım . uzun vade hedefimiz varsa napalım? tedbir ne mesela. şikayet varda 1300 tane demişsin girip okudun mu 1299 u hesabım onaylanmadı param yatmadı şikayeti. btt cüzdan yok ve hacim yok bu yüzden de yurtdışında 100 tl olsa da ben gidip almıyorum ve fiyatı yükselmiyor ne var bu olayda anlamadım. cüzdan daha önce vardı 1.5 haftadır yok. sürekli arbitraj yapıyoduk o olayı kapattılar borsa büyüyünce tekrar gelir büyük ihtimalle cüzdan. thodex olma yolunda falan. hoş şeyler değil. ben bile korktuysam en az 1000 bitci yatırımcısı bunu görüp korkar. yarısı kaçsa. sizi yüzünüzden 2 3 milyon tl para çıkışı olacak borsadan
  • 27-04-2021, 19:35:52
    #22
    Yeni yasalarla beraber zaten ya kaçacaklar ya da kapanacaklar.
  • 27-04-2021, 19:42:38
    #23
    Edit: Hesaba geçmeyen para şikayetleri çok fazla bence herkes temkinli olsun arkadaşlar.

    https://www.sikayetvar.com/bitcicom
  • 27-04-2021, 20:12:55
    #24
    skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderim yapabildiğin coinler normal fiyatında zaten. gönderim yapamadığın coin ler piyasanın altında. Dünya piyasasından haberin yok demekki senin, bana bir tane xrp 9,6 olan bir borsa gösterir misin? arbitrajı başka cüzdana transfer edebildiğin coinlerde yaparsın. olmayan bir coini nasıl göndereceksin
    Arbitraj illaki farklı bir borsaya transfer etmek değildir. Aslında mantıken öyle ama pratikte eğer bitci kapanmazsa eninde sonunda coin veya tokenların fiyatı dünya piyasasına yaklaşır. Yatırım tavsiyesi değildir. Genel olarak durum böyle işler
  • 27-04-2021, 20:51:54
    #25
    Adamlar kaçsalar keşke oteller biz kullanıcılara kalır Milyar dolarlık otelleri var. O yeter hepimize... En güveniliri onlar çünkü şirketin yüklü miktarda yatırımları tr de
  • 27-04-2021, 22:07:41
    #26
    Day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitexen 'e kayabilirsiniz. şuan sıkıntısız görünen onlar. bitci yakında kepenk kapatıcak. işlemlere cevap vermiyorlar
    ExenPay ile ilgili olayları bilmiyorsunuz demek ki. Bitci sağlam merak etmeyin, bitexen çalışanlarından çoğunun Bitci'ye geçmesinden zaten nerenin daha sağlam olduğu belli.
  • 27-04-2021, 22:51:32
    #27
    En sağlam yatırım soğuk cüzdanda duran yatırımdır. Borsada malınızı mülkünüzü tutmayın. Alın bir Ledger keyfinize bakın, borsalar yanmış mı patlamış mı size ne?