chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vizyon meselesi bir yerde. Formula 1 i takip etmiyorsan bence bu konu hakkında yorum yapma.
Formula 1 in ne kadar büyük bir pazar olduğundan haberin yok belli ki.
Ayrıca ben d.o.land.ırmaz diye bir kelime kullanmadım. Eğer yaparsa thodexi kaça katlar dedim.
Sen ya okumayı bilmiyorsun ya da canın sıkıldı çatacak adam arıyorsun fakat o kişi ben değilim. Kendine aynı seviye de birini bulman lazım.
İyi forumlar.
Laf anlatmanın alemi yok hocam , isteyen istediğini kullansin , kullanmayıp yorum yapanlar ayri , hayatında borsada işlem yapmamış neyin ne olduğunu bilmeyen kişilere ne anlatacaksin ki , bitcinin sahibi çağdaş holding kim olduklarına internetten bakabilirsiniz , aman diyim ters şeyler yazmayın canınız yanar , yakarlar..