gönderim yapabildiğin coinler normal fiyatında zaten. gönderim yapamadığın coin ler piyasanın altında. Dünya piyasasından haberin yok demekki senin, bana bir tane xrp 9,6 olan bir borsa gösterir misin?

arbitrajı başka cüzdana transfer edebildiğin coinlerde yaparsın. olmayan bir coini nasıl göndereceksin
Arbitraj illaki farklı bir borsaya transfer etmek değildir. Aslında mantıken öyle ama pratikte eğer bitci kapanmazsa eninde sonunda coin veya tokenların fiyatı dünya piyasasına yaklaşır. Yatırım tavsiyesi değildir. Genel olarak durum böyle işler