• 27-04-2021, 16:27:01
    #10
    Hocam onun sebebi hacimdir.Zaten borsa zarar etmemek için çekimleri kapatmış.Kullanıcısı az sanırım ondan kaynaklıyor.
  • 27-04-2021, 16:27:58
    #11
    Türk borsalarına güven sarsıldı bi kere. ben sadece para çekme aracı olarak kullanıyordum şimdi ondan da vazgeçtim. yaşasın binance.
  • 27-04-2021, 16:31:27
    #12
    skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderim yapabildiğin coinler normal fiyatında zaten. gönderim yapamadığın coin ler piyasanın altında. Dünya piyasasından haberin yok demekki senin, bana bir tane xrp 9,6 olan bir borsa gösterir misin? arbitrajı başka cüzdana transfer edebildiğin coinlerde yaparsın. olmayan bir coini nasıl göndereceksin
    Cüzdanı bakıma alınan coinler her borsa da piyasanın %10 - %20 altında olur. Yabancı borsalarda da bu böyledir sadece türk borsalarına özel birşey değil. Cüzdan versiyonları güncellenir, bakıma alınır vs. çünki bakımda olan cüzdanlara ait kripto paralarda aksiyon olmaz.
  • 27-04-2021, 16:34:37
    #13
    açıkçası bir hesap dan başka hesaba aktaramıyor isen en temizi uzak durmak ucuz diye dalan çok oldu sonuç kendileri üzüldü. Thodex e para kaptıranlar dan biri şöyle demişti
    " Daha çok kazanalım derken, çocuk paraları alıp kayboldu "
    " Maalesef genç ve ihtiraslı arkadaşın kurban olduk. Biz kazandıktan sonra aslında doymayınca bu çocuk da baktı ki bunların durumu bu parayı alıp kaçtı. Bunlar kazanacağına ben kazanayım dedi. "

    daha çok kazanma hırsı insanların dikkatini dağıtıyor karşı tarafa daha çabuk güveniyorlar.
  • 27-04-2021, 17:06:33
    #14
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Formula 1 Mclaren takımın resmi sponsoru bitci yaparsa thodexi kaça katlar bilemem : )
    Mclaren ana sponsoru falan değil ? çok çok çok büyük bütçeye gerek yok sponsor olmak için burda mclaren bitciye sponsor olmuyo bitci mclarena sponsor oluyo parayı veren bitci dolandırılıncı mclaren diye gezersiniz artık
  • 27-04-2021, 17:22:05
    #15
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mclaren ana sponsoru falan değil ? çok çok çok büyük bütçeye gerek yok sponsor olmak için burda mclaren bitciye sponsor olmuyo bitci mclarena sponsor oluyo parayı veren bitci dolandırılıncı mclaren diye gezersiniz artık
    Vizyon meselesi bir yerde. Formula 1 i takip etmiyorsan bence bu konu hakkında yorum yapma.
    Formula 1 in ne kadar büyük bir pazar olduğundan haberin yok belli ki.
    Ayrıca ben d.o.land.ırmaz diye bir kelime kullanmadım. Eğer yaparsa thodexi kaça katlar dedim.
    Sen ya okumayı bilmiyorsun ya da canın sıkıldı çatacak adam arıyorsun fakat o kişi ben değilim. Kendine aynı seviye de birini bulman lazım.
    İyi forumlar.
  • 27-04-2021, 17:24:15
    #16
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vizyon meselesi bir yerde. Formula 1 i takip etmiyorsan bence bu konu hakkında yorum yapma.
    Formula 1 in ne kadar büyük bir pazar olduğundan haberin yok belli ki.
    Ayrıca ben d.o.land.ırmaz diye bir kelime kullanmadım. Eğer yaparsa thodexi kaça katlar dedim.
    Sen ya okumayı bilmiyorsun ya da canın sıkıldı çatacak adam arıyorsun fakat o kişi ben değilim. Kendine aynı seviye de birini bulman lazım.
    İyi forumlar.
    herkesin ağzında Mclaren Mclaren siz bitciyi youtubeden ondan bundan duyarken biz biliyoduk bitciyi ağzınıza yapışmış Mclaren bilmem ne bırakın bu işleri
  • 27-04-2021, 17:27:10
    #17
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkesin ağzında Mclaren Mclaren siz bitciyi youtubeden ondan bundan duyarken biz biliyoduk bitciyi ağzınıza yapışmış Mclaren bilmem ne bırakın bu işleri
    Peki.
    Sen herşeyi biliyorsun abicim çok özür dilerim.


    https://youtu.be/2WMrPJFuiik
  • 27-04-2021, 17:31:22
    #18
    evet mal boşaltmaya başlamış gibi duruyor