Mclaren ana sponsoru falan değil ? çok çok çok büyük bütçeye gerek yok sponsor olmak için burda mclaren bitciye sponsor olmuyo bitci mclarena sponsor oluyo parayı veren bitci

dolandırılıncı mclaren diye gezersiniz artık
Vizyon meselesi bir yerde. Formula 1 i takip etmiyorsan bence bu konu hakkında yorum yapma.
Formula 1 in ne kadar büyük bir pazar olduğundan haberin yok belli ki.
Ayrıca ben d.o.land.ırmaz diye bir kelime kullanmadım. Eğer yaparsa thodexi kaça katlar dedim.
Sen ya okumayı bilmiyorsun ya da canın sıkıldı çatacak adam arıyorsun fakat o kişi ben değilim. Kendine aynı seviye de birini bulman lazım.
İyi forumlar.