yav cüzdanlar 2 aydır vardı 1.5 haftadır yok sadece. sanki hiç yoktu da amma korkutuyosunuz milleti . şimdi ben korksam ve satsam, seneye 10 tl olursa bitci sağlam söverim hepinize
neyin tedbirini alalım 24 saat pc başında mı bekleyelim mesela napalım? yatırım yaptık artmasını bekliyoruz. kardan pay mı alalım . uzun vade hedefimiz varsa napalım? tedbir ne mesela. şikayet varda 1300 tane demişsin girip okudun mu 1299 u hesabım onaylanmadı param yatmadı şikayeti. btt cüzdan yok ve hacim yok bu yüzden de yurtdışında 100 tl olsa da ben gidip almıyorum ve fiyatı yükselmiyor ne var bu olayda anlamadım. cüzdan daha önce vardı 1.5 haftadır yok. sürekli arbitraj yapıyoduk o olayı kapattılar borsa büyüyünce tekrar gelir büyük ihtimalle cüzdan. thodex olma yolunda falan. hoş şeyler değil. ben bile korktuysam en az 1000 bitci yatırımcısı bunu görüp korkar. yarısı kaçsa. sizi yüzünüzden 2 3 milyon tl para çıkışı olacak borsadan