Bu şekilde karalamalı başlıklar ne kadar üzücü ilk defa bir milli coin globale açıldı, yakında bitrexte hatta ben en kötü cuma bekliyorum.
Alt yapıda sıkıntılar var bunu kendileride biliyorlar bence demo yapıyorlar kendileri çalışanları 2 katına çıkardıkları için, heran güncelleme gelebilir.
Ben bitciye güveniyorum projeleri sağlam thodexe benzetilmesi hatta yakınına yakıştırılması üzücü, sonuna kadar bitci diyorum...
Dip not: Thodex borsa sitesi bitci dediğin blackcoin token bile, değil lütfen karalama yapmayın.