Bitci yatırımım vardı, 25K para çekmiştim. Resmi bir borsayı böyle kötülüyorsanız yürek yemişsiniz demektir. Umarım dava açarlar.
Edit: Konu linkiyle birlikte bildiriyorum gerisini onlar halleder sanırım.