skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı şeyi konusuyoruz aslında. aracılık eder fiyatları manüpüle edemez. fiyatları alıcı satıcı belirler. ama alım satımı açık bırakırsan ve insanlar düşük fiyatan alırsa ve cüzdan acıldıgında sorun olur.
Neden sorun olsun? Sen satanın borsa olduğunu mu sanıyorsun? Satanlar hali hazırda elinde BTT bulunan kişiler. Senin elinde BTT var diyelim ama cüzdandan başka cüzdana gönderim yapamıyorsun. Bu durumda bulunduğun alanda al/sat yapabiliyorsun. Elinde BTT bulunan adam isterse 1 kuruştan satar, isterse 10 liradan. Alıcısı varsa sen adama neden aşağıdan sattın diyemezsin.
Cüzdanların gönderimi açıldığında da zaten hali hazırda içerideki BTT sayısı aynı olur, çünkü borsa içi el değiştiriyor. Cüzdanlar arası değil.