skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senın dedıgının gecerlı olabılmesı ıcın satısıda durdurması gerekmezmi? fiyat dusukken alan ınsanlar cuzdan acıldıgında o adettekı coin i borsa karşılayabiliyorsa sorun yoktur zaten. Thodex bu yuzden batmıstı. Fiyatı belirleyen arz talep meselesidir. Fiyatın oluşması konusunda senın kadar bılgı sahıbıyım belkı senden fazla. 10 gün boyunca cüzdanı kapatırsan insanlar karda zararda edebilir. Bu onun kendi tercihidir. Ama sen firma olarak buna müdahale etmen dogru değildir.
Borsa içeriye mal koymaz, satıcı değildir. Sadece aracıdır. Kendi aldığı coini yada suni yarattığı miktarı satmaya çalışan borsalar, nede olsa düşer açığımızı kapatırız dedikleri için battı. Senin bu tür iddialarda bulunabilmen için Bitci'nin aracılık yaptığını değilde piyasayı manipüle ettiğini ispatlaman gerekir. Varsayımlar üzerine bir yerin batabileceğini konuşmak hukuksal olarak başını ağrıtır. Çünkü varsayım üzerine konuşursak her yer batabilir.