Bitcoin maceram sona erdi
63
●2.719
- 01-03-2021, 08:39:26Kripto piyasasına kumar diyen arkadaşlar olmuş yorumlarda. Kumar diyen arkadaşların bu piyasanın ne olduğuna, nasıl bir şey olduğuna dair bilgilerinin olduğunu hiç sanmıyorum. Zira borsa asla bir kumar değildir. Mantıklı ve sabırlı hareket edildiğinde kazandıran bir yatırım alanıdır. Sen bugün bir arsa alıp yarın satmaya çalışırsan ya aynı fiyatına ya da zararına satma ihtimalin yüksek. Ancak 2-3 yıl sonra satmak istediğinde, hatta aylar sonra bile satmak istediğinde karla satacağın neredeyse %100 bir olasılık. Bu da öyle bir durum. Borsada, özellikle kripto borsasında sabırlı olup kaybeden kimse görmedim ben. Tabi bir de mantıklı hareket etmek. İşi bilerek hareket etmek.. Yoksa sizin kaybettiğiniz gibi kaybetmek içten bile değil.
- 01-03-2021, 12:16:07Yazdıklarınızda biraz kendimi buldum, yorum yapmadan geçmek istemedim. Ben al-sat yaparak hep kar ettim, coin düşerken zararına satıp miktarı artırıp istediğim rakama satıp yine kar ettim. Anlayacağınız üzere hep kar ettim ama gel gör ki dediğiniz gibi gündelik hayat bitiyor, aileye vakit ayıramıyor ve insanın ruh sağlığı bile kötüye gidiyor. Kazansam bile geceleri geç saatlere kadar uyuyamıyordum. Sonuç itibariyle artık tüm bunlara daha fazla dayanamadım ve al-satı bıraktım. Bir sepet yaptım ve belirli aralıklarla ufak ufak sepete nakit atıyorum. Bakiye düşse de kafam rahat, borsaya gün içerisinde günde bir milyon kez bakmıyorum eskisi gibi.teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu duruma düşen varsa akıl ve ruh sağlığı için al-satı bırakmasını tavsiye ederim.
- 01-03-2021, 12:24:20ahh 6 binler gelse ne tatlı olur, Ayı piyasasında, ETH 100 dolarları görürmüyüz acaba, Görürsek zenginizKiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2021, 14:34:03kripto borsasına girmek ne zamandan beri kolay para kazanma oldu ?Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2021, 18:20:32Nacizane yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Tam anlamıyla kaptırma değil insanların sabırsız olması ve sürekli kazanma isteği beni biraz sinirlendiriyor. Bedava peynir sadece fare kapanında olur. İnsanlar haberlerden çevresinden etkilenip giriyor ve sürekli kazanmak istiyor. Bir miktar kaybedince öldüm bittim moduna giriyor. Ben soyut bir örnek verdim elbette aynı şey değil ev örneği. Benim olmayan hiçbir şeyi tam anlamıyla savunmam, yatırım tavsiyesi hiç vermem.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece insanlar çok sabırsız. Ben 2 yıl bekledim sabrımın sonucunu aldım örneğin. Elbette 2 yıl beklemek çok uzun ama bugün girip yarın zarar edip satınca bu sistemin sorunu değil sabırsızlığının sonucu. Bir işte en az 1 ay çalışıp maaş alınıyor bu ise bir yatırım adı üstünde. Para kolay kazanılmıyor ancak insanlar paniğe kapılıp zararına satıyorlar. Bu ani yükseliş ve düşüşler bir kumar benzeri amaç insanların mallarını düşükten toplayıp yüksekten geri satmak bir nevi. Benim düşüncelerimde bunlar - 01-03-2021, 21:41:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.o botu bulamadım doğru düzgün güvenilirSAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu duruma düşen varsa akıl ve ruh sağlığı için al-satı bırakmasını tavsiye ederim.
