• 28-02-2021, 10:42:19
    #19
    Boğa sezonu yeni başladı ayı hemen gelmez bence.
  • 28-02-2021, 10:53:17
    #20
    Yatırımı yaptıktan sonra hemen yükselsin, düşmesin istiyorsunuz. Bu yüzden kaybetmek zorundasınız.
  • 28-02-2021, 11:34:04
    #21
    Baskasini dinlersen kaybedersin hocam. Bende yeniyim 3 aydir. Kendim ne oynadiysam kazandim. Baskasinin tavsiyesine uyup aldim hepsi ama hepsi zarar. Az olsun öz olsun. Hayirlisi
  • 28-02-2021, 13:13:58
    #22
    Bir altcoin veya bitcoine giriş yaparken , yeni traderlerin en büyük hatasıdır düşünce satmak. Öncelikle bu işlerde sabırlı olmayan yanından geçmemeli. Çünkü çok büyük silkeleme yapar. Geçmiş olsun dileklerimizle.
    Ama olurda birgün dönersen veya yeni katılacak arkadaş varsa komisyon indirimli linkten kayıt olarak Dünyanın enn iyi borsasında alım satım yapabilir.BUYRUN LİNK
  • 28-02-2021, 13:21:02
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aracı site ile 1 yıldır haftalık %100 kârla kapatıyorum hep.
    Zarar oluşacaksa bile %3 zararla kurtuluyorum. Elle yapılacak işler değil bunlar.
  • 28-02-2021, 14:08:33
    #24
    Ayı sezonuna giriyor zaten mi 😂😂 millet 3x 5x yaparken oh ne ala %20 düzeltme de ayı sezonu geldi 😂😂 siz manipüle edilmiş coine girerseniz böyle olur geçmiş olsun
  • 28-02-2021, 14:11:30
    #25
    2017 yılından beri piyasadayım

    öğrendiğim tek şey panik satış yapmamak ve sabırlı davranmak gerektiği oldu.

    ben zarar etmedim kazandım da ( kazanmaya devam ediyorum ) ve bunu yukarıda saydığım iki şeye borçluyum
  • 28-02-2021, 14:15:34
    #26
    coinlerde satmadığın sürece zararda değilsin diye bir şey yok, donunu bile alırlar.
  • 28-02-2021, 14:21:41
    #27
    El fikri ile hendeğe gitmişsin yok elon musk **** yok trader laneti.

    Bir kere mantıklı düşünseydiniz başkasının fikri geçerli olsa bana söylemek yerine gidip evini arsasını barkını satıp yatırmaz mı?

    Vallahi ben bilsem girdiğim altcoin pump yapacak cuma günleri camii önünde dilencilik bile yaparım gelen parayı yatırırım. En fazla 2 hafta dilenci olurum. Sonrası milyonerlik.

    Sabır yok, fikir yok. Sonra battım, bittim . Birileri kazanıyorsa birileri de kaybediyor demektir unutmayın