• 28-02-2021, 08:48:28
    #1
    Yaklaşık 2 veya 3 hafta oldu gireli piyasaya.Başlangıcı doge ile yaptım stop limit bilmeden 7.000 TL zarar gördüm sonra çıkmadı zaten(elon musk ****** yüzünden) .Dedim eğitimlerini alayım başladım YouTube izlemeye destek,direnç,dominans,obu,omuz baş omuz,flama,liq derken öğrendim birşeyler sonra Twitter dan bu konuda Traderları takip ettim.Uyku düzenim berbat hale geldi her coini anlık takip ediyordum elimde kalan parayla bu sefer destek direnç vb analiz ve Traderların yönlendirmeliriyle 3 coine girdim ardından btc de bir düşüş geldi iyiki stop limit koydum çok şükür 10.000 TL zararla bitirdim bu işi çünkü ne zaman neyin ne olacağı bilinmiyor analizler bazen tutuyor bazen tutmuyor.Ayı sezonuna giriyor zaten muhtemelen bundan sonra shortçular kazanır.
  • 28-02-2021, 08:50:28
    #2
    Seninki macera değil bi heves sonra kumar olmuş. Macera olsa bütün parayı bırakmadan cikmazdin
  • 28-02-2021, 08:51:02
    #3
    Kumar bu şanslı olduğunu düşünüyorsan oyna. Bu işe biliyorum diyen şanslı olduğu için kazanıyor.
  • 28-02-2021, 08:52:04
    #4
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninki macera değil bi heves sonra kumar olmuş. Macera olsa bütün parayı bırakmadan cikmazdin
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumar bu şanslı olduğunu düşünüyorsan oyna. Bu işe biliyorum diyen şanslı olduğu için kazanıyor.
    İşte girdik bu lanete
  • 28-02-2021, 08:54:15
    #5
    çok kazananlar varsa çok kaybedenlerde olmak zorunda. hızlı kazanmak için risk şart. ya emek ya kumar.
  • 28-02-2021, 08:54:19
    #6
    Şanslı değilim ben ama mantıksızca degilim çocuklarıma miras bırakmak için girdim. Zamanında babam dedem bi arsa birakmisligi yok ben öyle olmak istemedim. Devrin arkasından bir yer almak istedim ya tutarsa diye bekliyorum.
    15 coine para yatırdım
  • 28-02-2021, 08:54:42
    #7
    Gecmis olsun. Ben Kriptoda analiz çalıştığına inamiyorum. Haberleri, gelismeleri takip etip belli kari alip cikmak lazım.
  • 28-02-2021, 08:55:47
    #8
    Borsaya kaybedeceğin bir tutarı göze alarak girmelisin. 1000 tl ile giriyorsan 1000 liram yok diye düşüneceksin. Yoksa bugün düştü yarın yükseldi satayım dersen mutlaka zarar edersin. Uzun vadeli yatırım bu.
  • 28-02-2021, 08:55:58
    #9
    otomatik al sat botuyla kimisi deli gibi kâr ediyor kimisi el emeği analiz ile kâr ediyor kimisi ise kitlesini yönlendirerek kâr ediyor