BetaHouse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bitcoin maceram sona erdi
63
●2.719
- 28-02-2021, 22:54:36Üyeliği durdurulduSon zamanlarda hoşlanmayıpta yüzüne söylemediğim kişilere bitcoinin geleceğin parası olacağına ve alma tavsiyesi veriyorum
- 28-02-2021, 23:03:46Ev ile coin aynı mantıkta değerlendirilmez. Yorumun aşırı coin savunuyor farkında değilsin. İşin içine girip mantıklı düşündüğünü sanıyorsun ama kumara kaptırmak ile aynı düzeye gelmişsin. Tek bir yorumun değil, tüm yorumlarında ister istemez savunma modundasın.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş iyi mi etmiş kötü mü etmiş yorum yapmayacağım ama seni kendimce uyarmak istedim, kaptırmışsın bu olaya kendini. Ha sanane dersen de saygı duyarım. - 01-03-2021, 01:12:2012 gün önce girdim ve yatırdığım para 2 bin lira . ilk yatırdığım coin 6 günde 600 lira artınca sattım sonra da al sat olarak ilerledim yarım puan 1 puanlık artış satışları kovaladım ve ana parayı 4300 e kadar çıkarttım . Buraya çıkartırken 2 kere 300 lira zararına satış yaptım .
Son yatırdığımda sabırsızlıktan beklemedim yine zararına sattım 1 gün daha beklesem iyi kar edecektim. Param şuan 3500 seviyelerinde kardan zarar ettim . Şimdi başkasına yatırdım iyi ilerliyor biraz daha artınca onuda satıcam al sat devam.
Arkadaşların dediği gibi başlangıçta kafanızdan silebileceğiniz parayı yatırın . Para iddaa daki gibi sıfırlanmaz ama zarar edersiniz her zararda telaş yapmayın birkaç coin alıp izleyin herkesin söylediğini değil sizin seçtikleriniz olsun . Fazla kar düşünmeden al sat yaparak sisteme alışın . Birazda şansınız varsa keyifli hale gelebilir. Eğer üyeliğiniz yoksa linke tıklayıp üyelik açabilirsiniz. Üye olmak için tıkla
12 gündür bu işi takip ediyorum bilmediğim çok şey var birazda şansım iyi gitti . Vaktiniz varsa az miktarla sistemi çözmek için giriş yapın ve sabırlı ilerleyin . İşi öğrenince de sizi çok etkileyebilecek yüksek paralar yatırmayın bununda bir garantisi yok sonuçta . Deneme sürecinde yatırdığınız parayı 2ye katladınız diye hep öyle gitmeyebilir . 2bin yatırdım 4 bin yaptım keşke kredi çekip 40 bin yatırsaydım demeyin bir bakmışsınız para anlamadan ani düşüşle 20 30bine inmiş .
Satmıyorum, aksine gücüm yettiğinde ekleme yaptım 5-10 adetçik ortalamayı 12-13 dolar civarlarına düşürdüm ve biliyorum eski haline geri döneceğini ve çok daha yukarılara çıkacağını, umudumu kaybetmedim ve elimdeki coin miktarı aynı, düşen değer yerine geri gelecek ve kazançlı çıkacağım sonuçta satmadım hala bendeler ve yatırdığım ufak paraları zaten gözden çıkarmıştım acil ihtiyacım yoktu. An itibari ile yazıyı yazarken 8,9 dolar civarına indi ama ben zaten dolara hiç bakmıyorum, elimdeki miktara bakıyorum