Hocam öncelikle geçmiş olsun. Kimisi senin gibi zarar gözüyle bakıyor kimisi de yaşanmış tecrübe olarak..

Tecrübe olarak bakmalısın. Zarar ve kar ortaktır. Herkes kazanacak olsa...