• 28-02-2021, 14:38:02
    #28
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğa sezonu yeni başladı ayı hemen gelmez bence.
    Boğa sezonu %55 altına inmediği sürece gelmez. Ayrıca gelecek diye bir kuralda yok. Bitcoin çok balon oldu maalesef. Orantısız yükseldi dibi boş. Şahsen 10.000 doları bekliyorum daha sonrasında 5 10 alt coin uzun vadeli yatırım hedefliyorum.
  • 28-02-2021, 14:42:46
    #29
    Şahsi görüğüm coin ne alırsanız alın asla kısa vadeli kazanç değildir , kısa vadeli kazanç istiyorsanız iddia oynayın 90 dk da sonucu alın. Coin işi sabır işidir. Dünyanın en zenginlerinin ağzına bakarak yatırım yaparsanız zaten yaya kalırsınız. Adamın savuracak çok parası var yine kazanır siz elinizdekinden olduğunuzla kalırsınız.
  • 28-02-2021, 14:52:00
    #30
    Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğa sezonu %55 altına inmediği sürece gelmez. Ayrıca gelecek diye bir kuralda yok. Bitcoin çok balon oldu maalesef. Orantısız yükseldi dibi boş. Şahsen 10.000 doları bekliyorum daha sonrasında 5 10 alt coin uzun vadeli yatırım hedefliyorum.
    Boğa sezonu sadece alt coinler için geçerli değil ki
  • 28-02-2021, 14:58:01
    #31
    Bitcoin de borsada al-sat yaparak trade yaparsanız birkaç defa kar etsenizde eninde sonunda zarar edeceksiniz her iddiasına varım. Trade yaparak zengin olunsaydı dünyanın en zengin insanları trader olurdu. Para öyle yattığın yerden kolay kazanılmıyor. Benim bitcoinden 4500 tl zararım oldu çıktım birdaha da almam isterse 1 btc 1 milyon dolar olsun umrumda değil. Sağlığınıza da çok zarar veriyor, sürekli telefona ekrana bakıp duruyorsunuz yükselmiş mi düşmüş mü diye. Çocuğuma , aileme vakit ayıramıyordum, geceleri uyumuyordum. Baktım böyle giderse çabuk yaşlanıp yıpranacağım bende bıraktım. Sağlığınızı düşünüyorsanız trade etmeyin. Eğer ihtiyacınız olmayan parayla atıp 10 sene beklerim al—sat yapmam diyorsanız yatırım yapmayı düşünebilirsiniz.
  • 28-02-2021, 15:00:41
    #32
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin de borsada al-sat yaparak trade yaparsanız birkaç defa kar etsenizde eninde sonunda zarar edeceksiniz her iddiasına varım. Trade yaparak zengin olunsaydı dünyanın en zengin insanları trader olurdu. Para öyle yattığın yerden kolay kazanılmıyor. Benim bitcoinden 4500 tl zararım oldu çıktım birdaha da almam isterse 1 btc 1 milyon dolar olsun umrumda değil. Sağlığınıza da çok zarar veriyor, sürekli telefona ekrana bakıp duruyorsunuz yükselmiş mi düşmüş mü diye. Çocuğuma , aileme vakit ayıramıyordum, geceleri uyumuyordum. Baktım böyle giderse çabuk yaşlanıp yıpranacağım bende bıraktım. Sağlığınızı düşünüyorsanız trade etmeyin. Eğer ihtiyacınız olmayan parayla atıp 10 sene beklerim al—sat yapmam diyorsanız yatırım yapmayı düşünebilirsiniz.
    Sen zarar etmiş olabilirsin ama herkes zarar edecek diye bir konu yok. Ben kendi trade yazılımım ile gayet güzel kazanıyorum borsaya hiç girmiyorum yapılan işlemleri bana telegram'dan bildiriyor bu sayede kafam rahat zarar konusuna gelirsen hiçbir coini zararla satmıyorum gerekirse bekliyorum.
  • 28-02-2021, 15:04:01
    #33
    2017 den beri bu piyasadayım takip ederim. 1.5 ay önce bir miktar para attım. 6X Gördüm ve anlık olarak 4.5x var son düşüşte 1.5x kaybım var. Eğer son 2 ayda en az 2x yapamayan varsa aranızda bir daha açmasın kriptopara defterini.
  • 28-02-2021, 15:04:16
    #34
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen zarar etmiş olabilirsin ama herkes zarar edecek diye bir konu yok. Ben kendi trade yazılımım ile gayet güzel kazanıyorum borsaya hiç girmiyorum yapılan işlemleri bana telegram'dan bildiriyor bu sayede kafam rahat zarar konusuna gelirsen hiçbir coini zararla satmıyorum gerekirse bekliyorum.
    Kısa vadeli al—sat yapmak tamamen kumar oynamakla aynı şey. Eğer yapıpta kazanabiliyorsanız Allah daha çok versin ama benim öyle bir kazançta gözüm yok. Mining işine girebilirim belki sonra ama al—sat işini botda olsa programda olsa yapmam.
  • 28-02-2021, 15:27:26
    #35
    malı alırken kazanmanız lazım pahalı mal alınmaz
  • 28-02-2021, 15:57:24
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ranker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracı site ile 1 yıldır haftalık %100 kârla kapatıyorum hep.
    Zarar oluşacaksa bile %3 zararla kurtuluyorum. Elle yapılacak işler değil bunlar.
    merhaba. aracı site derken ne demek istiyorsunuz hocam. bilgi verir misiniz