Bitcoin de borsada al-sat yaparak trade yaparsanız birkaç defa kar etsenizde eninde sonunda zarar edeceksiniz her iddiasına varım. Trade yaparak zengin olunsaydı dünyanın en zengin insanları trader olurdu. Para öyle yattığın yerden kolay kazanılmıyor. Benim bitcoinden 4500 tl zararım oldu çıktım birdaha da almam isterse 1 btc 1 milyon dolar olsun umrumda değil. Sağlığınıza da çok zarar veriyor, sürekli telefona ekrana bakıp duruyorsunuz yükselmiş mi düşmüş mü diye. Çocuğuma , aileme vakit ayıramıyordum, geceleri uyumuyordum. Baktım böyle giderse çabuk yaşlanıp yıpranacağım bende bıraktım. Sağlığınızı düşünüyorsanız trade etmeyin. Eğer ihtiyacınız olmayan parayla atıp 10 sene beklerim alsat yapmam diyorsanız yatırım yapmayı düşünebilirsiniz.
Sen zarar etmiş olabilirsin ama herkes zarar edecek diye bir konu yok. Ben kendi trade yazılımım ile gayet güzel kazanıyorum borsaya hiç girmiyorum yapılan işlemleri bana telegram'dan bildiriyor bu sayede kafam rahat zarar konusuna gelirsen hiçbir coini zararla satmıyorum gerekirse bekliyorum.