Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen zarar etmiş olabilirsin ama herkes zarar edecek diye bir konu yok. Ben kendi trade yazılımım ile gayet güzel kazanıyorum borsaya hiç girmiyorum yapılan işlemleri bana telegram'dan bildiriyor bu sayede kafam rahat zarar konusuna gelirsen hiçbir coini zararla satmıyorum gerekirse bekliyorum.
Kısa vadeli al—sat yapmak tamamen kumar oynamakla aynı şey. Eğer yapıpta kazanabiliyorsanız Allah daha çok versin ama benim öyle bir kazançta gözüm yok. Mining işine girebilirim belki sonra ama al—sat işini botda olsa programda olsa yapmam.