Yaklaşık 2 veya 3 hafta oldu gireli piyasaya.Başlangıcı doge ile yaptım stop limit bilmeden 7.000 TL zarar gördüm sonra çıkmadı zaten(elon musk ****** yüzünden) .Dedim eğitimlerini alayım başladım YouTube izlemeye destek,direnç,dominans,obu,omuz baş omuz,flama,liq derken öğrendim birşeyler sonra Twitter dan bu konuda Traderları takip ettim.Uyku düzenim berbat hale geldi her coini anlık takip ediyordum elimde kalan parayla bu sefer destek direnç vb analiz ve Traderların yönlendirmeliriyle 3 coine girdim ardından btc de bir düşüş geldi iyiki stop limit koydum çok şükür 10.000 TL zararla bitirdim bu işi çünkü ne zaman neyin ne olacağı bilinmiyor analizler bazen tutuyor bazen tutmuyor.Ayı sezonuna giriyor zaten muhtemelen bundan sonra shortçular kazanır.