El fikri ile hendeğe gitmişsin yok elon musk **** yok trader laneti.

Bir kere mantıklı düşünseydiniz başkasının fikri geçerli olsa bana söylemek yerine gidip evini arsasını barkını satıp yatırmaz mı?

Vallahi ben bilsem girdiğim altcoin pump yapacak cuma günleri camii önünde dilencilik bile yaparım gelen parayı yatırırım. En fazla 2 hafta dilenci olurum. Sonrası milyonerlik.

Sabır yok, fikir yok. Sonra battım, bittim . Birileri kazanıyorsa birileri de kaybediyor demektir unutmayın