teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitcoin de borsada al-sat yaparak trade yaparsanız birkaç defa kar etsenizde eninde sonunda zarar edeceksiniz her iddiasına varım. Trade yaparak zengin olunsaydı dünyanın en zengin insanları trader olurdu. Para öyle yattığın yerden kolay kazanılmıyor. Benim bitcoinden 4500 tl zararım oldu çıktım birdaha da almam isterse 1 btc 1 milyon dolar olsun umrumda değil. Sağlığınıza da çok zarar veriyor, sürekli telefona ekrana bakıp duruyorsunuz yükselmiş mi düşmüş mü diye. Çocuğuma , aileme vakit ayıramıyordum, geceleri uyumuyordum. Baktım böyle giderse çabuk yaşlanıp yıpranacağım bende bıraktım. Sağlığınızı düşünüyorsanız trade etmeyin. Eğer ihtiyacınız olmayan parayla atıp 10 sene beklerim al—sat yapmam diyorsanız yatırım yapmayı düşünebilirsiniz.
Yazdıklarınızda biraz kendimi buldum, yorum yapmadan geçmek istemedim. Ben al-sat yaparak hep kar ettim, coin düşerken zararına satıp miktarı artırıp istediğim rakama satıp yine kar ettim. Anlayacağınız üzere hep kar ettim ama gel gör ki dediğiniz gibi gündelik hayat bitiyor, aileye vakit ayıramıyor ve insanın ruh sağlığı bile kötüye gidiyor. Kazansam bile geceleri geç saatlere kadar uyuyamıyordum. Sonuç itibariyle artık tüm bunlara daha fazla dayanamadım ve al-satı bıraktım. Bir sepet yaptım ve belirli aralıklarla ufak ufak sepete nakit atıyorum. Bakiye düşse de kafam rahat, borsaya gün içerisinde günde bir milyon kez bakmıyorum eskisi gibi. Bu duruma düşen varsa akıl ve ruh sağlığı için al-satı bırakmasını tavsiye ederim.